گزارش تکان دهنده سازمان ملل در مورد اعدام صحرایی و تعرض به زنان فلسطینی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گزارش تکان دهنده سازمان ملل در مورد اعدام صحرایی و تعرض به زنان فلسطینی

دفتر حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ادعا‌های معتبر» در مورد بازداشت خودسرانه، اعدام و تجاوز جنسی زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه وجود دارد. این دفتر خواستار تحقیقات فوری و مستقل در این زمینه شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 19
کد خبر: ۲۲۹۱۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ گزارشگران ویژه سازمان ملل، ریم السالم، فرانچسکا آلبانیز و دیگران می‌گویند که دست‌کم دو زندانی زن فلسطینی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند در حالی که سایرین توسط سربازان اسرائیلی تهدید به تجاوز جنسی و خشونت جنسی شده‌اند.

طبق گزارش‌ها، زنان و دختران بدون دسترسی به غذا و در هنگام بارندگی در قفس نگهداری می‌شدند، یا در سرپناه خود در حالی که پرچم‌های سفید را به اهتزاز در می‌آوردند اعدام شده‌اند.

گزارش این مقامات سازمان ملل خواستار مجازات عاملان این جنایات و پاسخگو بودن ارتش اسرائیل در مورد آن شده‌اند. / شفقنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده